Listopad 2015

Profesor - Jessica Christie

30. listopadu 2015 v 21:33 | Shanonn McGonnagallová

Jessica Christie - Havraspár


Jessica svým vzhledem vynikala už v dětství. Od mala měla dlouhé černé vlasy, které ji ostatní záviděly. I přesto že byla od přírody krásná, aniž by se sama zkrášlovala neměla moc kamarádů. Jen pár nejbližších, kteří o ní věděli všechno. Ve škole vynikala svoji drobnou postavou a velkými modrými oči. Po dobu co chodila do mudlovské školy si navykla několik mudlovských činností a tak jí matka a otec nepovažovali za pravého kouzelníka. Po několika letech se rodiče rozhodli odstěhovat do Londýna, kde měla Jessica část své rodiny. Rodiče začali pracovat na ministerstvu kouzel v oddělení záhad a Jessica studovala na Bradavické škole čar a kouzel v Bradavicích. Mezi kouzelníky se nejdříve necítila moc dobře, ale když vystudovala 5. ročník rodiče i ostatní studenti ji obdivovali a naopak divili. Jessica si postupem času našla přátele, se kterými se bavila až do svého dostudování Bradavic. Poté se však z Bradavické školy nevzdálila ani na krok. Zůstala a je profesorkou v Bradavické škole čar a kouzel



REÁLIE

30. listopadu 2015 v 18:55 | Shanonn McGonagallová
Náš příběh se odehrává v roce 2010. Nedávno zemřela přirozenou smrtí ředitelka Bradavic Minerva McGonagallová a v letošním roce se musí vedení školy ujmout její sedmadvacetiletá dcera Shanonn.

Shanonn má za otce mudlu, takže se naučila spoustě mudlovským věcem, ale také umí velice dobře čarovat jako její matka.

I když je lord Voldemort mrtev, po světě se stále pohybuje snad pětistovka smrtijedů, kteří dále zkoušejí napadat Bradavice. Nikdo neví, proč tomu tak je, ale všichni se tomu snaží zabránit.

Studium však pokračuje jako za starých časů. Žádné vymoženosti moderní doby, žádná elektronika.

Registrace studentů

30. listopadu 2015 v 18:46 | Shanonn McGonagallová
Pravidla RPG


Roleplaying game
  1. Pojmem roleplaying game, často nahrazovaným zkratkou RPG, se většinou rozumí "hra na hrdiny." Jedná se o druh hry, ve kterém hráči zaujímají roli vlastních smyšlených postav, které si sami vytvoří a za něž ve hře jednají.
  2. Každý běžný hráč má možnost vytvořit si jednu vlastní postavu studenta Bradavické školy čar a kouzel nadaného kouzelnickou mocí.
  3. Základ samotné hry můžeme rozdělit do dvou oddílů - dynamické hraní na chatech a výuka. Výuka není příliš složitá na vysvětlení - probíhá přímo ve hře formou praktických online hodin.

Křišťálová stěna
  1. Křišťálová stěna je pojmem, který ukazuje na rozdíl mezi postavou a hráčem, mezi reálným a herním světem.
  2. Hráč přebírá a utváří si fiktivní postavu v mantinelech daných herními pravidly. Ve hře pak vystupuje čistě za tuto postavu a nikoli za samotného hráče. Postava vůbec nezná hráče, který ji ovládá, prožívá svůj samostatný život v kouzelnickém světě, má svojí vlastní povahu, vzhled, způsob uvažování a myšlení. To, jak se postava projevuje ve hře, nemusí odpovídat tomu, jak se projevuje samotný hráč.

Metagaming
  1. Pojem metagaming označuje jakékoliv chování postavy, které využívá mimoherní informace.
  2. Metagaming je přísně pod trestem zabanování postavy zakázán. Jedná se o jeden z nejzávažnějších přečinů proti RPG pravidlům.
  3. Postava nemůže vědět to, co ve hře sama nezažila, a to bez ohledu na znalosti a informovanost hráče. Ačkoliv si hráč může přečíst, jak se např. ostatní postavy jmenují, jejich postava to nemůže vědět, dokud se to ve hře nedozví.

Powerplaying
  1. Pokud hráč vnucuje svému protihráči reakci, dopouští se vážného přečinu prohřešku označovaným jako powerplaying.
  2. Powerplaying je typickým příkladem bezohledného chování hráčů, kteří rozhodují za druhou postavu bez ohledu na reakci jejího hráče.
  3. Žádný hráč nemůže sám určit, co se stalo jiné postavě.

Multigaming
  1. Pokud si hráč založ více postav, dopouští se vážného prohřešku proti RPG pravidlům, které označujeme jako multigaming.
  2. Každý smí být vlastníkem pouze jednoho účtu - výjimky udělené vedením projektu jsou potvrzením pravidla.

Vypravěč
  1. Vypravěč upřesňuje děj a provádí hráče příběhem, ať už jde o velké kvesty nebo každodenní maličkosti. Vypravěče ovládají zkušení hráči, jejichž naplní práce je utvářet hru.
  2. Slovo vypravěče je zákon. Má vždy pravdu a nelze s ním polemizovat, ignorovat ho nebo měnit jeho rozhodnutí.
  3. S vypravěčem se nesmí komunikovat, lze s ním sice potichu nesouhlasit, ale zde veškerá práva končí.
  4. Pokud se nějaký herní příspěvek dostane do rozporu vypravěčem, platí vždy slova vypravěče.
  5. Ne vždy je k dispozici hráč disponující právy vypravěče. V tomto případě musejí hráči úplně omezit rozhodnutí vyžadující jeho zapojení.

Herní příspěvky
  1. Běžnou činnost postavy, jež označujeme jako emote, je nutné vkládat mezi hvězdičky ve třetí osobě přítomného času. Přímou řeč pak mimo ně. Viz příklad:

    *Vystrašeně vkročí do učebny lektvarů a kráčí k lavici v její zadní části. Podívá se na spolužáky s pokusem o úsměv.* Ahoj. *Šeptne tichým hlasem posadí se.* Myslíte, že mě Snape zabije, když jsem nevěděla, co napsat do toho úkolu? *S tázavým pohledem se podívá na své kamarády.*
  2. V užívání emote je možné popisovat výhradně chování vlastní postavy. Jakékoliv zásahy do činnosti druhých lidí jsou hrubým prohřeškem proti pravidlům.
  3. Základním kamenem dobrého RPG je jednoduchá zásada: nabízím něco, na co je možné reagovat.
  4. Vždy je nutné dát prostor na reakci a nic předčasně neukončovat. (Není možné přijít, někoho praštit a ve stejném okamžiku odejít.)
  5. Emotem lze popisovat pouze to, co je vidět. Proto není možné zahrnovat do popisu činnosti postavy její myšlenky nebo důvody jejího konání.
  6. Myšlenky je povoleno uvádět jen mimo emote, a to mezi zdvojená lomítka. Viz příklad:

    //Fuj, nic horšího jsem nikdy nejedl.// *Znechuceně se šklebí na svou matku při pojídání polévky.* Hmm, ano, ano, velmi mi chutná! *Pronese falešně medovým hlasem.*
  7. Je přísně zakázáno používat v řeči jakékoliv zkratky, anebo smajlíky. Čísla, která nepřesahují tři cifry, anebo nejsou-li letopočtem, je nutné rozepsat.
  8. Capslock je možné používat jen výjimečně, pro znázornění mimořádně hlasitého hulákání, a to vždy jen v části textu.
  9. Není vhodné násobit počet interpunkčních známenek, zejména otazník a vykřičník.
  10. Používání více stejných písmen za sebou v jednom slově, aniž by je tato slova obsahovala (např: NÉÉÉ!), je až na drobné výjimky nevhodné.
Pokud máte přečteno, přejděte sem